Škola online
Google Classroom
Zveřejněné informace dle vyhlášky č. 442/2006 § 5 odst. 3 zák. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Základní škola a Mateřská škola Hrabenov, okres Šumperk, příspěvková organizace
Hlavní účel a předmět činnosti je vymezen zákonem 561/2004 Sb., o předškolním, základní, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, a příslušnými prováděcími právními předpisy.
Subjekt je příspěvkovou organizací s právní subjektivitou, jež vystupuje svým jménem a v právních vztazích nese odpovědnost z těchto vztahů plynoucí. Škola je příspěvková organizace zřízená obcí Ruda nad Moravou. Poskytuje předškolní a základní vzdělávání.
Zřizovatel školy: Obec Ruda nad Moravou, 9. Května 40, 789 63 Ruda nad Moravou
4h7mdpi (datová schránka)
kancelar@zshrabenov.cz
sjhrabenov@zshrabenov.cz
Komerční banka, č. ú. 86 – 747 275 0207/0100
709 92 908
Subjekt není plátcem daně z přidané hodnoty
Školní vzdělávací program, Školní řád
Postup při podávání a vyřizování písemných žádostí o poskytnutí informace
Žádost je podána dnem, kdy ji obdržel ředitel školy. Ze žádosti musí být zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace.
Fyzická osoba uvede v žádosti:
Právnická osoba uvede:
Neobsahuje-li žádost všechny náležitosti, posoudí ředitel školy žádost a
- vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
- v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
- v případě, že požadované informace se nevztahují k působnosti školy, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
O postupu při poskytování informace se pořídí záznam. Lhůtu pro poskytnutí informace může ředitel školy prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o deset dní.
Místo a způsob: ústní podání v úředních hodinách nebo po předchozí domluvě v kanceláři školy, písemně, elektronicky.
Odvolání proti rozhodnutí ředitele se podává ve lhůtě 15 dnů od jeho oznámení. Lhůta pro odvolání počíná běžet ode dne následujícího po oznámení rozhodnutí. Odvolání se podává u ředitelky základní školy, jejíž činnost vykonává Základní škola a Mateřská škola Hrabenov, okres Šumperk, příspěvková organizace, a rozhoduje o něm Krajský úřad Olomouckého kraje.
Veškeré formuláře lze získat v tištěné podobě v úředních hodinách v kanceláři školy, případně elektronickou formou. Některé formuláře jsou k dispozici na webových stránkách školy.
Platné a účinné znění správního řádu na portálu veřejné správy
Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících Zákon 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů Zákon 500/2004 Sb., správní řád vše ve znění pozdějších zákonů
Vyhláška č. 48/2005 Sb.Vyhláška o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky Vyhláška č. 107/2005 Sb.Vyhláška o školním stravování
Po žadateli je možno žádat úhradu nákladů spojených s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat, odesláním informací žadateli a úhradu za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací, a to v souladu s tímto sazebníkem. V případě, že bude za poskytnutí informace požadována úhrada, škola písemně oznámí tuto skutečnost spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace, tj. nejpozději do 15 dnů od obdržení žádosti. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakých skutečností a jakým způsobem byla výše úhrady vyčíslena. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení požadovanou úhradu nezaplatí, žádost se odloží.
Pokud celkové náklady na pořízení kopií na základě jedné žádosti nepřesáhnou 100 Kč a časová náročnost vyhledávání informací nepřesáhne 1 hodinu, poskytuje se informace bezplatně. V případě překročení uvedených limitů je účtována částka za vyhledávání informací ve výši dle části a) ceníku (po odečtu částky odpovídající první hodinám práce) a za pořízení kopií ve výši dle části b) ceníku (částka převyšující 100 Kč).
Náklady na odborného referenta za hodinu práce činí 300,00 Kč. Úhrada je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců, kteří se mohou podílet na vyhledávání informací. Jde o hrubý plat za hodinu včetně odvodů zaměstnavatele na zdravotní a sociální pojištění.
Výroční zprávy jsou dostupné na webových stránkách školy.
Mgr. Hana Hofschneiderová
ředitelka školy
Nastavení cookies